جانسون به هالک شگفت انگیز تبدیل شد!-راهبرد معاصر

جانسون به هالک شگفت انگیز تبدیل شد!

به تازگی نخست‌وزیر بریتانیا در مصاحبه با نشریه‌ای خود را به شخصیت «هالک» تشبیه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 15
کد خبر: ۲۲۳۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  نشریه سان تصویری از نخست بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس منتشر کرده است که در آن وی شبیه ابرقهرمان افسانه ای "هالک" به تصویر کشیده شده است.

 

در این عکس و به مزاح سر سیاستمدار را به جای بدن ابرقهرمان سبز رنگ هالک قرار داده اند.این نشریه با این تصویر به سخنان جانسون در آستانه دیدار با رئیس کمیسیون اروپا، ژان کلود یونکر واکنش نشان داد.

 

جانسون می‌گوید:هالک هرچه خشمگین‌تر می‌شود، قوی‌تر می‌شود. هالک همیشه جان به در می‌برد؛ مهم نبود چقدر در بند باشد و همین موضوع در مورد این کشور نیز صادق است، ما در سی و یکم اکتبر خارج خواهیم شد.

 

جانسون خاطرنشان کرد که انگلیس در 31 اکتبر اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد. وی گفت که راهی برای دور زدن رای گیری اخیر پارلمان پیدا خواهد کرد که باعث شده تا برگزیت به تعویق بیفتد.

 

نخست‌وزیر بریتانیا در آستانه ملاقات فردا (دوشنبه) خود با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، از «مصمم» بودن خود سخن به میان آورده است.

 

او بدون ارائه جزئیات، به نشریه مذکور گفت: درخصوص مدیریت مسئله پشتوانه مرزی در ایرلند شمالی، گفتگوی بسیاری مثبتی در جریان است و پیشرفت بزرگی حاصل شده است.

 

هالک ابرقهرمانی افسانه ای است که وقتی عصبانی می شود قدرت بی حد و حصری پیدا می کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده